Skargi i wniosk
Sąd Rejonowy w Rybniku przyjmuje skargi i wnioski stosownie do przepisów:
Organem właściwym do rozpatrzenia skargi lub wniosku, dotyczących działalności sądu, jest prezes sądu.
Skarga powinna zawierać:
• datę wniesienia skargi/wniosku
• imię, nazwisko oraz dokładny adres wnoszącego skargę/wniosek
• zwięzłą treść skargi/wniosku
• sygnaturę akt sprawy oraz wskazanie sądu, którego dotyczy skarga/wniosek
Termin załatwiania skarg/wniosków:
Skargi i wnioski rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od daty ich wpływu.
Skargi nie podlegające rozpoznaniu:
• gdy ich zakres dotyczy działalności sądów w dziedzinie, w której sędziowie są niezawiśli;
• gdy zawierają treści znieważające lub słowa powszechnie uznawane za obelżywe.
Sposoby wnoszenia skarg i wniosków:
- pisemnie - kierowane na adres:
Prezes Sądu Rejonowego w Rybniku
Plac Kopernika 2
44-200 Rybnik
lub w Biurze podawczym Sądu Rejonowego w Rybniku
- za pośrednictwem poczty elektronicznej - kierowane na adres e-mail:
administracja@rybnik.sr.gov.pl
Prezes Sądu przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków w siedzibie Sądu w każdy poniedziałek w godzinach 11.00 - 12.00,
I piętro, pokój nr 124 po uprzednim telefonicznym umówieniu się na rozmowę.
Wiceprezes Sądu przyjmuje interesantów w ramach skarg i wniosków w siedzibie Sądu w każdy czwartek w godzinach 10.00 - 12.00,
I piętro, pokój nr 124 po uprzednim telefonicznym umówieniu się na rozmowę.
32/ 43-93-103
Dokument z dnia: 19.08.2015
Dokument oglądany razy: 16 011
Publikacja dnia: 14.04.2022